Suodata

Data Center
HybridiTV
IoT
TV
Asiakastarinan kuva

26.2.2020

HybridiTV

TV

Tv-mainonnan vahvuus on tunnetusti kyky vedota katsojan tunteisiin. Mutta kenen? Miten tiedämme, ketkä tv-katsojista aktivoituvat toimimaan

Lue lisää
Asiakastarinan kuva

3.6.2019

HybridiTV

TV

Miltä tuntuisi tavoittaa 15 sekunnissa miljoona suomalaista ja saada heistä 50 000 aktivoitua oman tuotteesi tai brändisi pariin siltä istumalta?

Lue lisää
Asiakastarinan kuva

10.5.2019

HybridiTV

TV

Olitko mukana Screenforce Day-tapahtumassa 7.5?

Lue lisää
Asiakastarinan kuva

12.2.2019

HybridiTV

TV

Kesällä 2018 Hippos ja Digita päättivät tuoda ravit takaisin television ilmaiskanaville. Ravien lähettäminen päättyi edellisen vuoden

Lue lisää
Asiakastarinan kuva

30.1.2019

HybridiTV

TV

Kevät 2019: PUTOUS: Keväällä 2019 Hybridi-tv-katsojat pääsevät mukaan Putouksen juonenkäänteisiin suoraan omalta kotisohvalta. Hybridi-tv:n omistajat voivat

Lue lisää
Asiakastarinan kuva

23.3.2018

HybridiTV

TV

Kingin hybridiTV-lisäpalvelun aloitusnäyttö ensimmäiseltä ohjelmaviikolta.

Lue lisää
Asiakastarinan kuva

16.2.2018

HybridiTV

TV

Televisio on tehokas ja vaikuttava media, jolla voidaan tavoittaa suuret kuluttajamassat erittäin tehokkaasti. Nyt käytössä oleva, uudenlainen vuorovaikutteinen HybridiTV-mainonta yhdistää vahvuudet perinteisestä massat tavoittavasta tv-mainonnasta ja online-mainonnasta.

Lue lisää
Asiakastarinan kuva

24.10.2017

HybridiTV

TV

Digita lanseerasi syksyllä 2017 HybridiTV-katsojille aimo annoksen extraa Idols-sovelluksen myötä.

Lue lisää
Asiakastarinan kuva

2.2.2017

HybridiTV

TV

Digitalisoituminen näkyy maailmalla ja Suomessa merkittävinä muutoksina useilla elämän eri osa-alueilla. Yksi näistä nopeasti kehittyvistä osa-alueista on HybridiTV, jonka myötä television katselijat pääsevät kiinni entistä vuorovaikutteisempiin mainossisältöihin.

Lue lisää
Asiakastarinan kuva

20.1.2017

HybridiTV

TV

HybridiTV yhdistää tv:n, radion, sosiaalisen median ja netin mahdollisuudet, ja kokonaisuus on enemmän kuin osiensa summa. Rohkeimmat tarttuvat vuorovaikutteisen television kaupallisiin mahdollisuuksiin juuri nyt. Listasimme asiat, jotka jokaisen tulevaisuuden televisiosta kiinnostuneen tulisi tietää.

Lue lisää