HybridiTV-palvelut rikastuttavat Masked Singer Suomen ohjelmasisältöä tarjoamalla HybridiTV-katsojille sinisen napin takaa muun muassa kauden aikana annettavat hahmovihjeet kootusti. ”Lisäksi aivan uutena ominaisuutena HybridiTV-katsojilla on etuoikeus lisävihjeisiin, joihin pääsee käsiksi kirjautumalla HybridiTV-palveluun Facebook-tunnuksilla. Kirjautumalla HybridiTV-palveluun katsoja näkee myös, ketkä Facebook-kavereista ovat
Lue aiheesta lisää
Uusi maksuton kanava RexTV aloittaa lähetykset Digitan antenni-tv-verkossa 17.10.2020 klo 17.00 kanavapaikalla 17. RexTV tarjoaa ajankohtaisohjelmia nykypäivän tärkeäksi koetuista aiheista. Lisäksi tarjontaan kuuluu urheilua ja kulttuuria sekä viihdettä. Kanavan peittoalue on 90 % antenni-tv-kotitalouksista ja se lähetetään kanavanipussa C. Kanavan
Blogikirjoitus Maaseudun Tulevaisuus julkaisi 28.9.2020 uutisen, jossa käsiteltiin Yleisradion kirjettä liikenne- ja viestintäministeri Timo Harakalle. Kirjeessä kiirehdittiin viestintäpoliittisia ja lainsäädännöllisiä toimia, joilla varmistettaisiin riittävät taajuudet ja teleoperaattoreiden investoinnit 5G-verkkoihin. Jotkut näkevät antenni-tv-verkon vanhanaikaisena. Juttu herätti runsaasti mediahuomiota. Se ei ole
Wiisteen kehittämä Wiiste Wireless -järjestelmä on kokonaisratkaisu lämpötilan- ja kosteudenseurannan hallintaan työmailla ja rakennuskohteissa. Langattomat rakenteisiin tai betoniin asennetavat IoT-anturit välittävät dataa LoRaWAN-verkon kautta suoraan Wiiste Relia -pilvipalveluun, josta asiakas voi seurata kokonaistilannekuvaa reaaliaikaisesti. ”IoT-antureiden avulla voimme seurata muun muassa
Digitan ja Esrin toisiaan täydentävä teknologiatarjoama mahdollistaa entistä ketterämmän tavan kerätä ja analysoida tietoa yrityksen eri toiminnoista. Kustannustehokas tiedonkeruu täydennettynä paikkatietojärjestelmän analytiikkakyvykkyyksillä muuntaa sensoriverkosta tuleva data liiketoimintatiedoksi antaa aivan uuden pohjan päätöksenteolle. ”Digitalla on jo kymmeniä vesihuollon ja sähkönjakelun asiakkaita
Sisältöjen toimittaminen tv-yleisöjen vastaanottimiin on massajakelun eli broadcastingin avulla edelleen edullisin ja luotettavin vaihtoehto niin kuluttajalle, mediayhtiölle kuin mainostajallekin. Verkkojen kaistantarve kasvaa koko ajan sisältöjen kulutuksen lisääntyessä ja kuvanlaadun parantuessa 4K/8K-tasoisiksi. Tämä vaatii tulevaisuudessa yhä tehokkaampaa jakelun suunnittelua ja eri