Digita toteuttaa asiakkailleen, esimerkiksi Yleisradiolle, MTV Oy:lle ja Neloselle, alueelliset televisiosisällöt mahdollistavan palvelualustan. Digitan toteuttaman MTV3-kanavan aluemainontauudistuksen ansiosta kanavalla on tämän vuoden alusta 17 mainosaluetta entisten 11 alueen sijaan.

 

MTV3-kanavan televisiomainonta on jo vuosia ollut alueellisesti kohdennettua. Tv-katsojat ovat nähneet ohjelmien välissä osin valtakunnallista ja osin alueellisesti kohdennettua mainontaa. Aiemmin MTV Oy on itse toteuttanut aluemainontansa, mutta laajennuksen myötä toteutusvastuu siirtyi Digitalle. Digita huolehtii alueellisten mainosten jakelusta ja esittämisestä MTV3-kanavalla.

 

”Digita haluaa palvella asiakkaitaan perinteisten tv-jakelupalveluiden lisäksi entistä monipuolisemmin. Tällainen aluemainontauudistuksen toteutus MTV3:lle täydentää jo aiemmin kokonaisvaltaista television palvelukokonaisuutta. Aluemainonta on MTV Oy:lle tärkeä osa tv-lähetyksiä, ja olemme iloisia, että saamme toteuttaa heille tämän palvelun”, sanoo johtaja Kari Risberg Digitasta.

 

Digita otti käyttöön uudistuneen alue-tv -järjestelmänsä vaiheittain vuoden 2011 aikana. Alue-tv -järjestelmäuudistuksen taustalla oli tämän palvelualustan laajennus ja monipuolistaminen tv-kanavien tarpeisiin.

Lisätietoja MTV3:n aluemainonnan uudistuksesta: http://spotti.mtv3.fi/site/mtv3/mainostaminen.jsp?sl2=13

 

Digita Oy on alansa edelläkävijä langattomissa digitaalisissa ratkaisuissa. Digitassa on nykyteknologian osaajat, ja digitalaiset ovat mukana kehittämässä alan standardeja, mikä takaa luotettavan osaamisen ja kokonaisvaltaisten digitaalisten ratkaisujen tuottamisen asiakkaille. Digitan maan kattava organisaatio varmistaa palveluiden korkean laadun ympäri vuorokauden. Digitan asiakkaita ovat muun muassa tv- ja radioyhtiöt sekä mobiili- ja laajakaistaoperaattorit. Digita on suomalainen yhtiö, joka kuuluu eurooppalaiseen TDF-ryhmään. www.digita.fi

 

Digita/Viestintä