2.2.2018 14.08

Viasat Urheilu veloituksetta Digitan antenniverkossa 2.-4.2 välisenä aikana

Viasat Urheilu-kanava avataan ilmaiseksi Digitan antenniverkon alueella viikonlopun 2.-4.2. ajaksi. Tämä mahdollistaa suorien otteluiden ja studiolähetysten vapaan katselun lähes koko Suomessa.

Viasat Urheilu näkyy veloituksetta Digitan antenniverkossa SD-kuvanlaadulla kanavapaikalla 19 sekä HD-kuvanlaadulla kanavapaikalla 29. Kanavapaikka 19 löytyy E-kanavapaketista ja 29 löytyy B-kanavapaketista. Nämä kanavapaikat ovat toiminnassa vain tämän viikonlopun ajan. Lisätietoja kanavapakettien näkyvyysalueista: digita.fi/karttapalvelu (Huom. Nämä kanavat eivät näy karttapalvelun listassa, mutta sieltä voi katsoa vastaavan kanavanipun peittoalueet.)

Viasatin Avoin viikonloppu pitää sisällään live-urheilua aina jalkapallosta jääkiekkoon sekä koripallosta nyrkkeilyyn. Loppuhuipennuksena viikonlopulle sunnuntain ja maanantain välisenä yönä toimii NFL-kauden finaali eli Super Bowl. Lähetysajat sekä lisätietoja löydät osoitteesta viasat.fi/avoinviikonloppu.

Viasatin urheilukanavat tulevat yleensä näkyviin automaattisesti, mutta mikäli näin ei tapahdu, tee kanavahaku manuaalisesti. Kanavat sulkeutuvat jälleen maanantaina 5.2. klo. 9.