yla_yritykset

Tavoita suomalaiset omalla tv- tai radiokanavalla!


POPUP-KANAVA - SINULLA ON SISÄLTÖÄ, MEILLÄ ON SILLE KANAVA!

Mikä on Popup?

popup-diagram

 

 

 

Digitan Popup-konsepti tuo ilmiöiden tekijöille ja tapahtumatoimijoille ainutlaatuisen ja kustannustehokkaan markkinointiviestintäkanavan.

Voit perustaa sisällöllesi oman kanavan antennitelevisioon, radioon tai nettiin vaikkapa yksittäistä ohjelmaa tai muutaman ohjelman sarjaa varten.

Popup-kanava on erinomainen tapa yhdistää perinteinen televisio tai radio sekä sosiaalinen media ja muut markkinointitoimenpiteet toimivaksi kokonaisuudeksi. Popup-ratkaisu vahvistaa brändiä, rakentaa lojaliteettia ja myyntiä tekevää kokemusta.

Miksi:

Tarjoa asiakkaillesi ja faneillesi popup-kanavan avulla  ennen kokemattomia elämyksiä  ja palvele heitä entistäkin paremmin ja tuloksekkaammin.

  • tavoita laajempi yleisö ja osallista heidä
  • luo vahvempi elämys, vahvempi brändi
  • löydä uudet liiketoimintamahdollisuudet
  • saavuta parempi tulos

Kenelle:

Tapahtumatoimijoille

Popup-kanava soveltuu hyvin tapahtumatoimijoille, jotka haluavat tavoittaa tapahtumalla uusia kohderyhmiä ja esimerkiksi lähettää edellisvuosien tapahtumien tallenteita tapahtuman yhteydessä ja kasvattaa tapahtuman kiinnostusta ja kävijämäärää!

Markkinoijalle

Popup-kanava vahvistaa brändiä, rakentaa lojaliteettia ja myyntiä tekevää kokemusta. Popup täydentää käytössä olevaa mediamixiä perinteisen ja sosiaalisen median lisänä.

Miten?

Popupkanavan lähetykset voivat olla yksittäisiä ohjelmia tai muutaman ohjelman sarjoja.Kanavallesi voidaan antaa tapahtuman tai brändin nimi. TV:ssä ohjelmasisältö voidaan lähettää myös popup-tv-sisältöjä varten perustetulla  Estradi-kanavalla kanavalla 18.

Uusi popup-konsepti ja siihen liitettävissä olevat netin ominaisuudet televisiossa tuovat ilmiöiden tekijöille ja tapahtumatoimijoille ainutlaatuisen uuden markkinointiviestintäkanavan.

Lisätietoja:  

Antti Töyrylä, Asiakkuusjohtaja
Puh. 020 411 711 (keskus), E-mail: etunimi.sukunimi(a)digita.fi